Informacje organizacyjne dla uczestników „Bieg policz się z cukrzycą”

Dziękujemy za tak duże zainteresowanie naszym biegiem!

Ponieżej kilka informacji organizacyjnych.

  1. Koszulki będzie można odebrać w niedzielę 12.01.2014 roku w godzinach 14.00-14.45 pod Urzędem Miejskim. Wypatrujcie kogoś z PKB ;)
  2. Rozgrzewka rozpocznie się o godzinie 14.50 w miejscu startu, tj. pod Urzędem Miejskim.
  3. Start biegu godzina 15.00 pod UM.
  4. Liczymy na Państwa spontaniczność, życzliwość, uprzejmość, UŚMIECH!
  5. Nie przejmujcie się, że start i meta jest prowizoryczna. To nie jest wyścig ;).
  6. Bieg ma formułę towarzyską :
  • nie rywalizujemy,
  • nie mierzymy czasu,
  • nie wyprzedzamy się,
  • biegniemy grupą,
  • na mecie każda zarejestrowana osoba otrzyma pamiątkowy medal,
  • nie ma posiłku regeneracyjnego ;)
  • nie zapewniamy natrysków i masażu ;))
  • zachęć kogoś znajomego, kogoś z rodziny!

Całą kwotę przekazujemy do Sztabu WOŚP.

Do zobaczenia na starcie !