Garmin Forerunner 10 – subiektywnie

Główna FORUM Treningi, porady, sprzęt Buty, odzież, elektronika Garmin Forerunner 10 – subiektywnie

Przeglądają 9 wpisy - 41 przez 49 (z 49 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #6369
    Aik
    Aik
    Participant

    980 zł vs. 840 zł? AAAaaa!!!!!!!

    #6370
    Krzysztof Rzepka
    Krzysztof Rzepka
    Keymaster

    Można urwać 300 zł i pójść w Polara, ale z Twoimi treningami i biegami, jego możliwości i bateria mogą nie wystarczyć. Come on! 4 x 200 zł i jest. ;)

    #6371
    Aik
    Aik
    Participant

    Ogłoszenie: Sponsor potrzebny na gwałt !!!

    #6372
    Marek Żuk
    Marek Żuk
    Participant

    Ogłoszenie: Sponsor potrzebny na gwałt !!!

    wątpię żeby jakiś sponsor zgodził się na gwałt.

    #6374
    Aik
    Aik
    Participant

    osobiście wolałbym sponsorkę…

    #6684

    suonce
    Participant

    Hej, a ja mam swój FR10 od czerwca br i powiem Wam, że jestem zawiedziona i rozczarowana… Kupiłam go, ponieważ jest dużo lżejszy od smartfona i dłużej bateria trzyma – tel. z endo szybko eksploatował baterie. Użytkuję go codziennie i coraz częściej mam z nim problemy – a to mi wyłączy trening w trakcie trwania, albo się zawiesi i cały zegarek jest „zamrożony”… Po pierwszej zawieszce zresetował się tak, że stracił troszkę z softu – np. nie mam już możliwości wyboru języków – jest tylko angielski…

    Znacie jakiś sposób na przywrócenie ustawień do ustawień fabrycznych polskich? Mi po twardym resecie przywróciło się wszystko do zupełnych ustawień fabrycznych – mam totalnie angielską wersję… nawet czas muszę ustawiać manualnie, bo jest cofnięty o 2h…

    pozdrawiam :)

     

    ps język już przywróciłam… mam nadzieję, że to wszystko co stracił zegarek ;)

    #6685
    Aik
    Aik
    Participant

    Myślę, że warto spróbować uaktualnić oprogramowanie korzystając z GarminExpress, a jeśli jest tu problem to jest jeszcze stary WebUpdater, który sciągnie Ci najnowszą wersję softu i pliki językowe, które chcesz.

    #6686
    Aik
    Aik
    Participant

    albo serwis i reklamacja w sklepie…

    #6687

    suonce
    Participant

    Aik, dzięki za odpowiedź. Język udało mi się ściągnąć właśnie za pomocą GarminExpress. Oprogramowanie też wydaje się aktualne (mam wersję 2.40)… Zobaczymy jak teraz się będzie zachowywał…

    Nie chcę go pochopnie oddawać do reklamacji, bo kupowałam przez neta i musiałabym go pocztą wysyłać – w mojej okolicy nie ma sklepu garmina, ani z garminami…

     

    pozdrawiam :)

Przeglądają 9 wpisy - 41 przez 49 (z 49 w sumie)

Musisz być zalogowany aby odpowiedzieć na ten temat.

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on Twitter0Email this to someonePrint this page